Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych mieszkańców, uruchamiamy czynny całą dobę telefon „Pogotowia Wodociągowo-Kanalizacyjnego”.
𝐙𝐠ł𝐚𝐬𝐳𝐚𝐣𝐦𝐲:
– brak wody;
– niskie ciśnienie w sieci;
– złą jakość wody;
– problemy z kanalizacją;
𝐏𝐚𝐦𝐢ę𝐭𝐚𝐣𝐦𝐲:
– zanim zadzwonimy, sprawdźmy swoje przyłącze i instalację wewnątrz domu;
– porozmawiajmy z sąsiadami – zweryfikujmy czy problem jest globalny i dotyczy np. całej ulicy czy miejscowości;
– problem niskiego ciśnienia w sieci występuje w okresie letnim poprzez ponadnormatywne zużycie wody (podlewanie ogródków, trawników czy zalewanie basenów). Możliwości techniczne ujęć wody stają się ograniczone, spada ciśnienie w sieci wodociągowej co w konsekwencji powoduje, że brakuje wody nawet na cele bytowe.
– nie traktujmy toalety jak pojemnika na odpady – ŚMIECI NIE DO SIECI (sic!). Problem zapchanych pomp, sit i infrastruktury towarzyszącej jest niestety powszechny i się pogłębia.